MOBILE BIURO NIERUCHOMOSCI jest firmą prowadzącą działalność w zakresie obrotu nieruchomościami, która obejmuje transakcje kupna/sprzedaży oraz najmu/wynajmu różnych kategorii nieruchomości lokalowych, budynkowych i gruntowych (mieszkania, domy, działki, nieruchomości przemysłowe, komercyjne, rekreacyjne i rolne).


CO OFERUJEMY?

  • szeroki wachlarz usług – profesjonalne pośrednictwo w transakcjach sprzedaży, kupna, wynajmu i zamiany nieruchomości mieszkaniowych,  komercyjnych, gruntowych.

  • transakcje wiązane - sprzedaż nieruchomości z równoczesnym zakupem. Chcesz sprzedać nieruchomość, w której mieszkasz i kupić inną – nie wiesz jak się do tego zabrać, My Ci w tym pomożemy.

  • kompleksową i fachową obsługę transakcji dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu, stale podnoszonym kwalifikacjom,  wiedzy, kontaktom i dyspozycyjności

  • doradztwo w zakresie obrotu nieruchomościami  - jak najlepiej sprzedać i podnieść wartość nieruchomości (home staging), co kupić, w co zainwestować.

  • weryfikację nieruchomości będącej przedmiotem transakcji

  • szerokie działania promocyjne - anonse prasowe w lokalnych mediach, reklamy w serwisach internetowych, ekspozycja na witrynie lokalu  i w gablotach.

  • doradztwo finansowo – kredytowe

  • home staging - doradztwo jak doprowadzić nieruchomość do takiego stanu, aby podobała się jak największej liczbie potencjalnych kupujących; co zrobić, aby niewielkim kosztem podnieść jej atrakcyjność.

CO ZAPEWNIAMY?

  • bezpieczne przeprowadzenie transakcji

  • zachowanie poufności powierzonych informacji

  • rzetelne sprawdzenie dokumentów związanych ze stanem prawnym nieruchomości

  • miłą i fachową obsługę

  • wysoki poziom świadczonych usług

  • korzystanie z naszego doświadczenia, kontaktów i wiedzy

  • kompleksową obsługę organizacyjną transakcji

  • pomoc w załatwianiu spraw formalnych w urzędach (spółdzielnia, zarządca, Sąg Wieczystoksięgowy, Urząd Skarbowy, dostawcy mediów)

  • szeroką promocję oferty na lokalnym rynku

  • fachowe oględziny nieruchomości

  • indywidualne podejście do każdego klienta

W CZYM POMAGAMY?

  • w skompletowaniu niezbędnych dokumentów do zawarcia umów - nie masz  czasu , nie lubisz chodzić po urzędach, męczą cię sprawy papierkowe?

  • w wypełnianiu wniosków sądowych(o wykreślenie hipoteki, o wpis hipoteki, o założenie księgi wieczystej) i deklaracji PCC do Urzędu Skarbowego.

  • negocjacjach ceny i warunków zapłaty

  • wyliczaniu opłat i podatków w obrocie nieruchomościami

  • dobraniu najlepszej dla Ciebie oferty kredytowej spośród banków, z którymi współpracujemy (bez dodatkowych opłat)

  • ustaleniu ceny ofertowej nieruchomości do sprzedaży w oparciu o aktualną bazę cen rynkowych

  • sprecyzowaniu najlepszych warunków transakcji

  • w przygotowaniu nieruchomości do sprzedaży pod katem praktycznym- Spójrz na sprzedawaną nieruchomość  okiem Kupujących!

CO PRZYGOTOWUJEMY?

  • umowy przedwstępne podpowiadając najlepsze dla klienta rozwiązania, co do warunków, treści i formy tych umów

  • umowy najmu w oparciu o ustawę O ochronie praw lokatorów....

  • dokładny i rzetelny opis nieruchomości zgłaszanych do obrotu

  • dokumentację fotograficzną ofert, plany układów pomieszczeń

  • opinie o stanie formalno-prawnym nieruchomości

  • analizy bieżącego stanu rynku nieruchomości